پیام تبریک نوروزی  نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران/ اصناف و بازار پیشگامان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هستند

پیام تبریک نوروزی نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران/ اصناف و بازار پیشگامان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هستند

نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران، طی پیامی آغاز سال 1402 را به خانواده بزرگ اصناف کشور به‌ویژه اصناف و بازاریان مازندران تبریک گفتند.

به گزارش مازنداصناف،  نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران، طی پیامی آغاز سال 1402 را به خانواده بزرگ اصناف کشور به‌ویژه اصناف و بازاریان مازندران تبریک گفتند. 

در این پیام آمده است: 

   بسم الله الرحمن الرحیم   

سال 1402  با نامگذاری سال «رشد تولید و مهار تورم» از سوی رهبر معظم انقلاب، فرصتی طلایی است تا پتانسیل ها و کارکرد های موجود در جامعه صنفی کشور به همگان خصوصا دولتمردان یادآوری شود و از سویی دیگر جامعه اصناف نیز به نقش آفرینی خود در نمودار اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور اعتماد نماید . 

  نقش آفرینی بی بدیل اصناف و بازار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و پس از آن پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس و سپس حضور و همراهی پررنگ در  ایام کرونا، حوادث غیرمترقبه و تمامی صحنه هایی که کشور که به آنان نیاز داشت ، از بازار ظرفیتی منحصر بفرد ساخته است که هیچ کس و هیچگاه نمی توانند آن را کتمان کنند و کسی نیز نمی تواند آن‌را نادیده بگیرد. 

 از سویی اصناف و بازار پیشگامان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تنظیم بازار و پویایی اقتصاد کشور بوده و بیشترین تلاش را در اجرای این رویکرد اقتصادی از خود نشان داده‌اند که  انتظار می رود  اکنون که اصناف در همه صحنه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی کشور با موفقیت و سربلندی وارد عمل شده اند ، مسئولان ارشد کشور نیز همه تلاش خود را برای رساندن این قشر وفادار به جایگاه واقعی خود در همه زمینه ها بکار گیرند .

 

ان‌شاءالله بهار جدید که با ماه مبارک رمضان یعنی بهار انس با خدا تقارن یافته است هم برای مردم عزیز مازندران، هم برای فعالان اقتصادی و علی‌الخصوص تشکل‌های صنفی استان و نیز برای دولت محترم سالی متفاوت از سال‌های گذشته باشد و علی‌رغم تمامی مشکلات، امیدهای تازه چون شکوفه‌های بهاری بروید و تصمیمات جدید آغازگر مسیر نو برای رشد اقتصادی کشور باشد و ما بتوانیم در سال جدید با تلاش‌های مضاعف بر مسائل و مشکلات فائق آئیم. 

در پایان، برای تمامی همکاران عزیزمان در اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی و نیز تمامی واحدهای صنفی سراسر استان در سال جدید سعادت، سلامتی و سالی پربار از موفقیت آرزومندیم.

                                                                                                                     نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه