ریل‌گذاری در مسیر توسعه پایدار در سال جدید
استاندار مازندران اعلام کرد:

ریل‌گذاری در مسیر توسعه پایدار در سال جدید

استاندار مازندران گفت: سرمایه‌گذاری‌های خوبی با تشکیل ستاد رشد اقتصادی در استان انجام شد و ریل‌گذاری مطلوبی در توسعه در استان اتفاق افتاد.

به گزارش مازنداصناف، سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار عیدانه با نماینده ولی فقیه در مازندران در دفتر امام جمعه ساری، اظهار کرد: در استان رشد منفی اقتصادی با همدلی همگان و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان در سال گذشته رخت بر بست و این دیار اکنون به رشد اقتصادی بیش از سه درصد رسیده است.

 
وی خاطر نشان کرد: در کنار همراهی دستگاه های اجرایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، بسیج مستضعفان و دیگر نهاد های حاکمیتی هم در هموار کردن مسیر توسعه اقتصادی این دیار نقش غیر قابل انکاری داشتند.
 
استاندار مازندران ادامه داد: سرمایه گذاری های خوبی با تشکیل ستاد رشد اقتصادی در استان انجام شد و ریل گذاری مطلوبی در توسعه این دیار اتفاق افتاد و بنا داریم همین مسیر را در سال جاری با سرعت بیشتری دنبال کنیم.
 
حسینی پور گفت: بازار یابی تولیدات مازندران یکی از اولویت های استان است و اولین محموله مرکبات استان به چین صادر و کشورهای هدف صادراتی جدید هم شناسایی شد.
 
وی افزود: بعد از مرکبات به دنبال صادرات عسل و فرآوردهای گوشت مرغ به دلیل تقاضا زیاد به کشور چین هستیم که به طور حتم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: در بحث صادرات برنج به کشور روسیه و کشورهای عربی توفیقاتی انجام شد و صادرات کیوی مازندران به کشور هند جزو برنامه های اصولی دولت در سال آینده است.
 
استاندار مازندران با بیان این که، ۱۱۲ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان محقق شد و ۱۱۵ واحد تولیدی راکد مازندران در سال گذشته به چرخه تولید برگشت، گفت: ارتقاء صادرات از طریق بنادر استان باتوجه به این که این دیار در کریدور شمال جنوب قرار دارد، در دست اجراست و برای زیرساخت های بنادر اقداماتی انجام شد و چهار فروند کشتی برای استان خریداری شد و چهار فروند دیگر را هم به شرکت صدرا سفارش دادیم که در حال ساخت است.
 
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه