‌تشکیل ۸۹۰ پرونده تخلف صنفی در مازندران/برخورد با متخلفان بازار شب عید تشدید می‌شود
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران:

‌تشکیل ۸۹۰ پرونده تخلف صنفی در مازندران/برخورد با متخلفان بازار شب عید تشدید می‌شود

موسوی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: طی بیش از هفت هزار بازرسی، ۸۹۰ پرونده تخلف به ارزش ۷۶ میلیارد تومان تشکیل شد.

به گزارش مازنداصناف، سید مصیب موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه عید در استان اظهار داشت: این طرح از دهه فجر شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در قالب آن اقلام و کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم تامین شده است.

وی با بیان این که سیب با قیمت ۲۸ هزار تومان و پرتقال نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود، گفت:  بازرسی ها در قالب گشت مشترک در استان در دست اقدام است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با اشاره به انجام بیش از هفت هزار بازرسی و تشکیل ۸۹۰ پرونده تخلف به ارزش ۷۶ میلیارد تومان اظهار داشت: این پرونده ها به تعزیرات استان ارسال شده است.

موسوی یادآور شد: در قالب طرح نوروزی ۲۸۰ نانوایی کشیک نوروزی در استان مشخص شد و ۱۸۰ تن آرد فوق العاده برای آن ها درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین جهاد کشاورزی نیز هماهنگی های لازم با کشتارگاه های دام وطیور انجام داد تا برای خدمات رسانی به مردم و تامین گوشت و مرغ فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه