پرتقال با قیمت مناسب از باغداران خریداری نشده است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

پرتقال با قیمت مناسب از باغداران خریداری نشده است

زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه مازندران بخش عمده ای از مرکبات کشور را تامین می‌کند، گفت: متاسفانه پرتقال از باغداران با قیمت مناسب خریداری نشده است.

به گزارش مازنداصناف، منصورعلی زارعی در حاشیه جلسه امنیت غذایی استان مازندران در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه مازندران رتبه نخست تولید مرغ کشور را دارد و ۱۰ درصد مرغ و ۲۰ درصد ماهی کشور را تولید می‌کند، افزود: نقش استان در تامین امنیت غذایی برجسته است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به بحث برنج و مرکبات ویژه است، گفت: زمانی که باید خرید پرتقال از باغداران با قیمت مناسب انجام می شد، اما این اتفاق رخ نداد و باغداران با قیمت اندک محصول خودشان را به فروش رساندند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه آرد نانوایی ها باید به موقع برای استان مازندران تامین می شد تا هم مردم و هم نانوایی ها مشکلی پیدا نمی کردند.

گفتنی است استان مازندران در سال جاری دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن مرکبات صادر کرد و بیشتر باغداران محصول خود را با قمیت کمتر از شش هزار تومان به فروش رساندند. اکنون قیمت پرتقال در بازار بیش از ۲۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه