راه اندازی میدان میوه‌وتره‌بار در کلاردشت/نمایشگاه بهاره تا 29 اسفند پذیرای شهروندان و مسافران است
رئیس اتاق اصناف کلاردشت:

راه اندازی میدان میوه‌وتره‌بار در کلاردشت/نمایشگاه بهاره تا 29 اسفند پذیرای شهروندان و مسافران است

رئیس اتاق اصناف کلاردشت از راه اندازی میدان میوه وتره‌بار در این شهرستان خبر داد و گفت:نمایشگاه فروش بهاره کلازدشت نیز که از 15 اسفندماه آغاز بکار کرده تا 29 اسفندماه پذیرای شهروندان ومسافران نوروزی است.

به گزارش مازنداصناف، کوروس حمیدی رئیس اتاق اصناف کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه فقدان میدان میوه و تره بار در کلاردشت همواره محل گلایه فعالان کسبی و شهروندان این شهرستان بود؛ گفت: خوشبختانه میدان میوه وتره‌بار کلاردشت در بهمن‌ماه امسال تاسیس و راه اندازی شد.

 

وی افزود: کلیه میوه و تره‌بار مورد نیاز کسبه و شهروندان در این مرکز با قیمت بسیار مناسب و با قیمت میدان بهمن تهران در حال عرضه است.

 رئیس اتاق اصناف کلاردشت،خاطرنشان کرد: خوشبختانه جدای از اینکه راه اندازی این میدان میوه و تره‌بار که یک فقدانی بود که مرتفع شد؛ کمک شایانی نیز به تنظیم بازار میوه و تره بار این شهرستان نیز کرده است.

حمیدی در ادامه از آغاز بکار نمایشگاه فروش بهاره در کلاردشت از 15 اسفندماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 29 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به فعالیت 73 غرفه در این نمایشگاه، متذکر شد: در این نمایشگاه انواع محصولات و کالاهای اساسی پرتقاضا در ایام پایانی سال با نرخ 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به شهروندان و مسافران نوروزی عرضه می‌شود.

 

رئیس اتاق اصناف کلاردشت، یادآور شد: نظارت‌ها بر بازار نیز روزانه در حال انجام است و قاطعانه با هر گونه تخلفات صنفی برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه