برگزاری جلسه مشترک عفاف و حجاب در اتاق اصناف بابل/رعایت شئونات اسلامی در واحدهای صنفی یک ضرورت است
رئیس اتاق اصناف بابل اعلام کرد:

برگزاری جلسه مشترک عفاف و حجاب در اتاق اصناف بابل/رعایت شئونات اسلامی در واحدهای صنفی یک ضرورت است

صادقی رئیس اتاق اصناف بابل از برگزاری جلسه مشترک عفاف و حجاب در اتاق اصناف بابل خبر داد و گفت: رعایت شئونات اسلامی در واحدهای صنفی یک ضرورت مهم است و انتظار ما از مسئولین این است که اجرای قوانین حجاب ،مختص بازار نباشد.

به گزارش مازنداصناف، جلسه مشترک مسئولین اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی وستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان بابل جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بابل درسالن اجتماعات برج اصناف این شهرستان برگزار شد. 


در این جلسه که با حضور صادقی و حبیب زاده مرزونی رئیس و نائب رئیس اول اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، سرگرد نژاد قلی  رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی،  سرهنگ روحی دبیرستاد احیای امربه معروف ونهی ازمنکر و اعضای هیات امنای پاساژ های شهرستان بابل حضور داشتند؛ رضا صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل، با تاکبد بر رعایت عفاف و حجاب در تمام اماکن عمومی،  ادارات و بازار ، اظهار کرد: شهدای زیادی خون‌شان را نثار کردند تا قوانین اسلامی از جمله عفاف و حجاب در کشورمان اجرایی گردد،

 

وی افزود: خوشبختانه بازاریان شریف شهرستان بابل تاکنون برای رعایت شئونات اسلامی از جمله حجاب، همکاری خوبی داشته و دارند و لذا تمام تلاش مسئولین اتاق اصناف  آن است که  عفاف و حجاب در واحدهای صنفی به نحو احسن اجرا گردد.

صادقی ادامه داد:  انتظار ما از مسئولین این است که اجرای قوانین حجاب مختص بازار نباشد؛ بلکه در تمام اماکن عمومی این قوانین اجرایی گردد. 

 

 روحی دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان بابل نیز در این نشست ازهمکاری خوب اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل جهت رعایت عفاف و حجاب در واحدهای صنفی تشکر کرد و افزود: با ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، زمینه را برای تداوم همکاری متقابل برای رعایت بیشتر حجاب در واحدهای صنفی فراهم آید.

 نژاد قلی رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان بابل نیز در این نشست گفت: تمام سعی و تلاش ما این است آسیبی به صنوف نرسد؛ انتظار ما این است صنوف، حجاب را در واحدهای صنفی رعایت کنند.


وی افزود:  هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل همکاری تنگاتنگی با نیروی انتظامی و اماکن عمومی داشته و دارند و بنده مراتب قدردانی خود را بابت این تعامل مطلوب اعلام می‌دارم.


 رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی بابل در ادامه به تشریح نحوه رعایت حجاب در واحدهای صنفی پرداخت و عنوان کرد: همه باید همت نمائیم تا بازاریان شریف در این شرایط سخت متضرر نشوند و امیدواریم در سایه این همکاری، مشکلات بازاریان کاهش و رفع گردد.

گفتنی است در این جلسه روسای اتحادیه های صنفی، اعضای هیات امنای پاساژهای شهرستان بابل ضمن بیان نکته  نظراتشان پیرامون رعایت حجاب در واحدهای صنفی، از مسئولین خواستند دراین شرایط سخت و رکود موجود در بازار، با بازاریان همکاری بیشتری داشته باشند.


مسئولین اتاق اصناف، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و اماکن عمومی نیز به  سئوالات روسای اتحادیه های صنفی، و هیات امنای پاساژ های شهرستان بابل پیرامون نحوه حمایت نیروی انتظامی از بازاریان و نحوه همکاری اماکن عمومی و ستاد امر به معروف با هیات امنای پاساژها پاسخ دادند.


درپایان ضمن تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب دراماکن عمومی، ادارات و بازار، از هیات امنای پاساژهای این شهرستان خواسته شد تا نظارت بیشتری از واحدهای صنفی مستقر در پاساژها داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 


ارسال دیدگاه