لزوم برنامه‌ریزی هدفمند جهت آموزش و ارتقای مهارت فعالان صنفی/دریافت ارقام بالا جهت آرایش عروس مورد تایید اتحادیه نیست
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه آمل:

لزوم برنامه‌ریزی هدفمند جهت آموزش و ارتقای مهارت فعالان صنفی/دریافت ارقام بالا جهت آرایش عروس مورد تایید اتحادیه نیست

محمودزاده رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه آمل با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی آموزشی و ارتقای مهارت اعضای تحت پوشش اتحادیه متبوع خود، گفت: دریافت ارقام بالا در مورد آرایش عروس مورد تایید اتحادیه نیست و چنانچه به صورت توافق بین طرفین نباشد و به اطلاع اتحادیه برسد موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، فرشته محمودزاده رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: اعضای صنف آرایشگران زنانه را بانوان کارآفرین و زحمتکش تشکیل داده‌اند و این افراد نیازمند توجه ویژه مسئولان  برای جلوگیری از تبعات بیکاری کارکنان هستند.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی آموزشی در اتحادیه متبوع خود تاکید کرد و افزود: از آنجا که ارتقای مهارت اعضا نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی آموزش است و فقدان آگاهی کافی صدماتی را به جایگاه و شأن اعضای این صنف وارد می‌نماید؛ لذا ضروری است با برنامه‌ریزی و آموزش در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی، تشریح قوانین، شرح وظایف اعضا و الزامات اجرایی آن نسبت به ارتقای سطح مهارت و سلامت بیش از پیش اعضا دست یافت.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه آمل در خصوص برخی سالن‌های آرایش زنانه که رقم‌های میلیونی برای آرایش عروس دریافت می کنند؛ تصریح کرد: دریافت ارقام بالا در مورد آرایش عروس مورد تایید اتحادیه نیست و چنانچه به صورت توافق بین طرفین نباشد و به اطلاع اتحادیه برسد موضوع پیگیری و تذکرات لازم به متخلف داده می‌شود.

نائب رییس کمیسیون بازرسی اتاق اصناف آمل از اصناف به عنوان پایه و بنیان فعالیت اجتماعی و اقتصادی نام برد و افزود: اصناف می‌تواند با ایجاد انگیزه در اشخاص زمینه گسترش و توسعه اقتصادی را بدون ایجاد هزینه برای دولت و خزانه عمومی فراهم آورد.

محمود زاده، عنوان کرد: اتحادیه به صورت ذاتی وظیفه حمایت در چارچوب قانون از اعضا و حقوق مشتریان را داراست و بدیهی است با هماهنگی و همراهی هیئت مدیره و اعضای صنف به تعالی خدمات و افزایش بهره‌وری و فضای سالم در جامعه بیش از پیش دست خواهد یافت.


وی در پایان اذعان کرد: تعداد پروانه‌های صادره فعال در شهرستان ۵۸۹ فقره بوده که دوره‌های تخصصی را در زمینه‌های مرتبط این اتحادیه گذرانده‌اند و در خواست ما از بانوان شهرستان این است که قبل دریافت خدمات از این واحدهای صنفی از آموزش‌های مربوطه و تخصص آرایشگران طبق پروانه‌های آموزشی مطلع باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه