برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 الی 24 اسفندماه در مصلی بابل/توزیع گوشت منجد تنظیم بازاری با مشارکت اتحادیه قصابان در حال انجام است
نائب رئیس اتاق اصناف بابل:

برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 الی 24 اسفندماه در مصلی بابل/توزیع گوشت منجد تنظیم بازاری با مشارکت اتحادیه قصابان در حال انجام است

پورسلاخ عضوهیئت رئیسه اتاق اصناف بابل از برگزاری نمایشگاه بهاره بابل از 15 الی 24 اسفندماه در مصلی این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع گوشت تنظیم بازار نیز با همراهی اتحادیه قصابان در حال انجام است.

به گزارش مازنداصناف، رضا پورسلاخ نائب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه قصابان و مواد پروتئین گوشتی بابل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: وضعیت حال حاضر بازار گوشت کمیب نابسامان است و قدرت خرید مردم کفاف خرید گوشت با قیمت‌های حال حاضر بازار را نمی‌دهد.

 

وی افزود:خوشبختانه توزیع گوشت‌های منجمد تنظیم بازاری به اتحادیه قصابان با مشارکت ادارات صمت و جهاد کشاورزی واگذار شده است و قصابان با مشارکت در این طرح بدنبال آن هستند تا گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

 

نائب رئیس اتاق اصناف بابل، خاطرنشان کرد:هم اکنون 57 تن گوشت گوساله منجد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو حدود 150 هزار تومان در شهرستان بابل توسط اتحادیه قصابان در حال توزیع است.

 

 

رئیس اتحادیه قصابان و مواد پروتئین گوشتی بابل، ادامه داد: اختلاف قیمت حداقل 150 هزار تومانی هر کیلو گوشت تنظیم بازاری با گوشت گرم که افزایش قدرت خرید خریدار را بدنبال دارد، می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز مردم را تامین کند.

 

پورسلاخ تاکید کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و اوج گرفتن تب و تاب بازار شب عید، نمایشگاه بهاره عرضه محصولات و اقلام پرمصرف و اساسی این ایام از 15 الی 24 اسفندماه در محل مصلی شهرستان بابل برگزار می‌شود.

 

 

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه با تمهیداتی که اندیشیده شد انواع گوشت و میوه‌های تنظیم بازاری نیز جهت رفاه حال مردم توزیع خواهد شد.

 

نائب رئیس اتاق اصناف بابل، با درخواست همراهی اصناف و کسبه در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر با خریداران، اعلام کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار بابل نیز با همراهی دستگاه‌های ذیربط و اتاق اصناف در حال اجرا است و با هر گونه تخلفات صنفی در این بازرسی‌ها برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه