اتاق اصناف و مسئولان صنفی کلاردشت تکریم ارباب رجوع را سرلوحه خود قرار دهند
رئیس اتاق اصناف کلاردشت در واکنش به اتفاق صنفی اخیر اعلام کرد:

اتاق اصناف و مسئولان صنفی کلاردشت تکریم ارباب رجوع را سرلوحه خود قرار دهند

رئیس اتاق اصناف کلاردشت در واکنش به اتفاق صنفی اخیر با بیان اینکه اتاق اصناف کلاردشت قطعا هرگز هرگونه رفتار اهانت امیز مسئولان صنفی با ارباب رجوع را بر نمی‌تابد؛ گفت: فعالان و مسئولان صنفی کلاردشت می بایست با سعه صدر همواره تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

به گزارش مازنداصناف، کوروس حمیدی رئیس اتاق اصناف کلاردشت در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار کرد: در خصوص کلیپی  که اخیرا  در فضای مجازی مربوط به یکی از اتحادیه‌های تحت پوشش اصناف شهرستان کلاردشت منتشر شده است باید به عرض برسانم که این موضوع، کاملا جنبه شخصی داشته است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع  در نخستین جلسه کمیسیون نظارت مرکز مازندران انجام خواهد شد؛  افزود:  مجموعه هئیت رئیسه کنونی اتاق اصناف کلاردشت، بحث تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه ی کار خود قرار داده و یقینا خواسته های منطقی در چارچوب قوانین و مقررات سازمان با سرعت و کیفیت مناسب در دستور کار قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف کلاردشت، خاطرنشان کرد: کارکنان این مجموعه صنفی با سعه صدر، حلم و بردباری و مهربانی و با رفتاری توام با احترام و درخور شان و مقام مراجعین به توقعات قانونی و شرعی‌شان پاسخ می‌دهند.


حمیدی تصریح کرد: هر نوع رفتاری بدون رضایت‌مندی از سوی هریک از افراد درون سازمان، پذیرفتنی و قابل قبول نیست و اتاق اصناف کلاردشت قطعا هرگز هرگونه رفتار اهانت امیز مسئولان صنفی با ارباب رجوع را بر نمی‌تابد.

وی متذکر شد: اتفاق اخیر یک استثنا در جامعه صنفی این شهرستان به شمار می‌آید و فعالان و مسئولان صنفی کلاردشت همواره تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه