رفتار نامناسب رئیس اتحادیه خبازان کلاردشت در کمیسیون نظارت مرکز مازندران بررسی می‌شود
سرپرست سازمان صمت مازندران خبر داد؛

رفتار نامناسب رئیس اتحادیه خبازان کلاردشت در کمیسیون نظارت مرکز مازندران بررسی می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از بررسی رفتار رئیس اتحادیه خبازان کلاردشت با یک بانوی کلاردشتی در جلسه کمیسون نظارت استان خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، صبح امروز کلیپی در فضای مجازی از برخورد نامناسب یکی از مسئولان صنفی شهرستان کلاردشت با یک بانو منتشر شد که در این فیلم این مسئول صنفی اقدام به اهانت کرده بود؛ بدنبال انشار این کلیپ که موجی از واکنش‌های مردمی را بدنیال داشت از مدیران استانی برخورد قاطعانه با این مسئول صنفی درخواست شده بود.

محمدحسن صبوری سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان اهانت رئیس یکی از اتحادیه های صنفی کلاردشت با یک بانو، اظهار کرد: بلافاصله بعد از انتشار این کلیپ موضوع مورد بررسی قرار گرفته و قرار است در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان این موضوع طرح و تصمیم مقتضی با حضور اعضای این کمیسیون گرفته شود.

وی در ادامه به موضوع این درگیری اشاره و افزود: این بانو سابقاً در اتحادیه خبازان کلاردشت مشغول به فعالیت بوده که پس از اخراج به اداره کار آن شهرستان شکایت که رأی به محکومیت  بر علیه اتحادیه خبازان صادر شده است.

 سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، خاطرنشان کرد: این بانو در ادامه از طریق مبادی قانونی نسبت به اجرای حکم صادر شده اقدام که مبادرت به توقیف اموال اتحادیه مورد اشاره نموده است.

صبوری عنوان کرد: این بانو در راستای اجرای حکم مجدداً با حضور مامورین محترم نیروی انتظامی در محل اتحادیه اتحادیه حاضر شده که متاسفانه رئیس اتحادیه با وی درگیر لفظی می شود.

وی اعلام کرد: چند روز قبل از این درگیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاردشت برای حل و فصل این موضوع میانجی گری کرده که متاسفانه منتج به نتیجه نشده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  با اشاره به اینکه این اداره کل به هیچ عنوان رفتار اهانت آمیز از سوی اتحادیه مربوطه با این بانو را نپذیرفته است؛ تاکید کرد: در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار می شود این پرونده بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه