آغاز طرح ملی «فجر تا فطر» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندران/کمبودی در تامین کالاهای اساسی بازار شب عید و ماه رمضان نداریم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

آغاز طرح ملی «فجر تا فطر» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندران/کمبودی در تامین کالاهای اساسی بازار شب عید و ماه رمضان نداریم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز اجرای طرح "فجر تا فطر" با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از 26 بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح، برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تامین مایحتاج در این ایام است.

به گزارش مازنداصناف، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز طرح "فجر تا فطر" با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از 26 بهمن ماه در راستای حفظ آرامش، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان، خبر داد.

 

وی افزود: این طرح، برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تامین مایحتاج در این ایام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران،خاطرنشان کرد: 34 قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف 10 تا 25 درصدی عرضه  می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.

عنایتی اعلام کرد: طبق سخنان وزیر جهاد کشاورزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در زمینه تامین کالاهای اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالاها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال، بخشی از آن در داخل تامین و بخشی دیگر نیز به بنادر وارد و تخلیه شده است.

وی متذکر شد: در ایام پیش رو، در تامین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و در خصوص ذخایر نهاده‌های دامی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه