فعالیت ۵۰ شرکت در هفتمین نمایشگاه فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد
فرماندار ویژه آمل خبر داد:

فعالیت ۵۰ شرکت در هفتمین نمایشگاه فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد

فرماندار ویژه آمل گفت: ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد به میزبانی آمل فعالیت می‌کنند.

به گزارش مازنداصناف، سید عباس حسینی  اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد از صبح فردا به میزبانی آمل کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: یکی از مهمترین مزایای برگزاری هفتمین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد برپایی نمایشگاه در کنار آن است همچنین نمایشگاه فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری با حضور ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌‎بنیان از شهرهای آمل، نور و محمودآباد در ۳۹ غرفه شرکت دارند.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: این نمایشگاه با آغاز فعالیت‌ها در صبح روز پنج‌شنبه به مدت یک روز برای بازدید عموم در محل دانشگاه غیرانتفاعی شمال برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه از بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، تعداد ۱۰ شرکت دانش بنیان هستند تا شاهد پویایی، رشد و تحرک سرمایه‌‎گذاری در سه شهر مازندران باشیم، خاطرنشان کرد: هفتمین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد بهترین فرصت برای شناسایی و احیای ظرفیت‌های مغفول مانده است تا با شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مازندران و مشارکت واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران برای شهرهای آمل، نور و محمودآباد شاهد مهمترین دستاوردها باشیم.

فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: همایش سراسری فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران با شناسایی و استخراج فرصت‌های مناسب شهرستان‌ها ابتدای سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این همایش‌‎ها برای ترویج گفتمان اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران در مازندران، گفت: باید در همه شهرهای مازندران یک بسته سرمایه‌گذاری در خدمت علاقمندان قرار گیرد و درب ورود برای سرمایه‌گذاران پس از معرفی ظرفیت‌های موجود باز باشد.

حسینی گفت: حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان آمل به مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان شناسایی و دسته‌بندی شد.

فرماندار ویژه آمل بیان کرد: هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد عصر فردا پنج‌شنبه ۲۷ بهمن کار خود را در دانشگاه شمال آمل آغاز می‌کند همچنین پنل‌های سرمایه‌گذاری، مشاوره و کارگاه آموزشی نیز صبح روز همایش در کنار برگزاری نمایشگاه برای استفاده علاقمندان برپا است.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

 


ارسال دیدگاه