کشف 23 تن کنجاله سویا به ارزش 1.5 میلیارد ریال در مازندران
جانشین انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 23 تن کنجاله سویا به ارزش 1.5 میلیارد ریال در مازندران

جانشین انتظامی مازندران از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۲۳ تن کنجاله سویای غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان میاندورود خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،  سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۲۳ تن کنجاله سویای غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان میاندورود خبر داد. 

وی با اعلام جزئیات این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی میاندورود در همکاری اداره صمت حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک و با هماهنگی قضائی ، بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۳ تن کنجاله سویا که به صورت غیر مجاز بارگیری شده بود را کشف کردند، افزود: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال طبق نظر کارشناسان اداره صمت برآورد شده است.

حسینی تصریح کرد: تریلر حامل کنجاله سویا پس از تخلیه بار با دستور قضائی به توقف‌گاه منتقل و راننده آن نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی متذکر شد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا به اقتصاد کشور خدشه وارد شود و از مردم عزیز نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه