پلمپ یک داروخانه به دلیل ''کشف حجاب''در  آمل/ برای این واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل شد

پلمپ یک داروخانه به دلیل ''کشف حجاب''در آمل/ برای این واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل شد

داروخانه‌ای در شهرستان آمل که مسئول آن اقدام به کشف حجاب و هتک حرمت آمر به معروف کرد پلمب شده است.

به گزارش مازنداصناف،  در یکی از داروخانه‌های شهرستان آمل، مسئول آن مبادرت به کشف حجاب در ملا عام کرده بود و متعاقبا یک روحانی که از جمله مراجعه کنندگان به این داروخانه بود، اقدام به تذکر شفاهی به مسؤول آن کرد که مسئول داروخانه به جای پذیرش اشتباه خود، به این روحانی آمر به معروف هتک حرمت کرد.

پس از اطلاع دادستان و مقام قضایی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در داروخانه ای که مسوول آن با گستاخی اقدام به کشف حجاب کرده بود، این مکان پلمب شد و پرونده برای سیر مراحل حکم متناسب با جرم های صورت گرفته، در یکی از شعبات دادگستری مورد بررسی قرار گرفت.

داروخانه ای درخیابان ولایت آمل بعد از تذکر فردی به رییس داروخانه که عامدانه کشف حجاب کرده بود، با رفتار بدی از سوی آن خانم مواجه شد، این فیلم به سرعت در فضایی مجازی وایرال و پر بحث و جنجالی شد.

احساسات جامعه با دیدن این فیلم برانگیخت و درخواست برخورد جدی از سوی مقام قضایی را داشتند.

خوشبختانه این موضوع پس از پیگیری فرمانده سپاه شهرستان آمل، دستور فوری  دادستان  شهرستان به اطلاعات سپاه و  اداره اماکن نیروی انتظامی ونمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در داروخانه ای که مسوول آن با گستاخی اقدام به کشف حجاب کرده بود،  پلمب شد و پرونده برای سیر مراحل حکم متناسب با جرم های صورت گرفته، در یکی از شعبات دادگستری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تشکیل پرونده قضایی برای داروخانه متخلف در آمل/دستگاه قضا بدون اغماض برخورد می‌کند

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه در آمل نسبت به روحانی آمر به معروف که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود،  داروخانه با  دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه بیان داشت: بر اساس دستورات قضایی صادره این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و نا آرامی های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه