برگزاری نخستین فن‌بازار پوشاک بانوان در مازندران/لزوم نقش آفرینی اتحادیه‌های صنفی پوشاک و خیاطان
طی روزهای 28 آذرماه الی دوم دی‌ماه انجام می‌گیرد؛

برگزاری نخستین فن‌بازار پوشاک بانوان در مازندران/لزوم نقش آفرینی اتحادیه‌های صنفی پوشاک و خیاطان

مهدی‌زاده از برگزاری اولین فن‌بازار پوشاک مازندران با رویکرد طرح نوآورانه در حوزه پوشاک بانوان طی روزهای 28 آذرماه الی دوم دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی نیاوران همزمان با نمایشگاه بزرگ چله شو خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،  رمضان مهدی‌زاده، مدیر تجاری سازی فناوری و اقتصاددانش بنیان جهاد دانشگاهی مازندران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین فن‌بازار پوشاک مازندران با رویکرد طرح نوآورانه در حوزه پوشاک بانوان اعم از مجلسی، اجتماع و مشاغل طی روزهای 28 آذرماه الی دوم دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی نیاوران همزمان با نمایشگاه بزرگ چله شو در این مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون استقبال خوبی از حضور نوآوران حوزه پوشاک، از سوی اتحادیه‌ها، آموزشگاه‌ها، دانشگاه فنی حرفه‌ای صورت گرفته است و در حال نام نویسی شرکت‌کنندگان، هستیم.

دبیر برگزاری اولین فن‌بازار پوشاک مازندران، با  بیان اینکه این جشنواره در راستای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های پوشاک استان، برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات طراحی و چند کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه برندسازی، دیجیتال مارکتینگ و بسته بندی، آشنایی با نقوش مازندران، خلاقیت در طراحی لباس، بولاژ و کالکشن‌خوانی از دیگر خدمات این فن‌بازار و فرصت خوبی برای بهره‌گیری دانش‌آموزان هنرستانی، دانشجویان فنی‌و حرفه‌ای و فعالان حوزه پوشاک است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه این جشنواره از سوی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران و با همکاری دستگاه‌ای اجرای و دبیری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره و فن‌بازار، جهت آشنایی با طراحی و دوخت جدید پوشاک بانوان جهت عموم مردم، تولیدکنندگان، مدیران و روابط عمومی دستگاه‌ها برای انتخاب فرم لباس بانوان همکار، مسئولان حوزه پوشاک مدارس، بانوان شاغل و کارمند، اتحادیه پوشاک و .... مورد توجه خواهد بود.

وی خواستار نقش‌آفرینی بیشتر اتحادیه پوشاک و خیاطان ادارات شهرستانی صمت،  آموزش و پرورش  و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در این رویداد فن‌بازار پوشاک شد و ادامه داد: ارائه یک یا چند محصول نوآورانه با رویکرد مجلسی، اجتماع و مشاغل پوشاک بانوان دریچه خوبی برای اتصال این اقشار با بازار و تولیدکنندگان بزرگ است.

دبیر برگزاری اولین فن‌بازار پوشاک مازندران،با اشاره به نمایشگاه چله شو، همزمان با جشنواره و فن‌بازار، اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات بومی و توسعه زنجیره ارزش پوشاک در زمینه صنایع دستی، سوغات و گل و گیاه برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط دریافت غرفه تا 25 آذرماه و برای شرکت در بخش مسابقات و در دوره‌های آموزشی تا 25 آذرماه از طریق لینک https://mzn.acecr.ac.ir/fa/page/7588  اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه