برقراری سوبسید کارگو برای صادرکنندگان مازندرانی
سرپرست سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

برقراری سوبسید کارگو برای صادرکنندگان مازندرانی

سرپرست سازمان صمت مازندران گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده از امروز یارانه جهت کارگو یا حمل هوایی محصولات صادراتی استان، برقرار است و صادرکنندگان می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از سازمان صمت استان و عقد قرارداد از این سوبسیدجهت حمل و نقل هوایی محصولات صادراتی استفاده کنند.

به گزارش مازنداصناف، مجید فانی سرپرست سازمان صمت مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، 29 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد.


وی افزود: این جلسات منجر به بازگشت 55 واحد صنعتی و 16 واحد معدنی به چرخه تولید استان شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده خوشبختانه از امروز سوبسید جهت کارگو یا حمل هوایی محصولات صادراتی استان، برقرار است و صادرکنندگان می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از سازمان صمت استان و uقد قرارداد از این سوبسیدجهت حمل و نقل هوایی محصولات صادراتی استفاده کنند.

سرپرست سازمان صمت مازندران، تاکید کرد: برای نخستین‌بار در کشور، استان مازندران با تهیه پهپاد جهت تعیین دقیق حجم برداشت ماده معدنی و محاسبه دقیق بهره مالکانه موفق به حفظ حداکثری حقوق بیت‌المال شده است.

فانی ادامه داد: بنحوی که این ابتکار موجب شد تا طی هفت ماهه نخست امسال مبلغ 22 میلیارد تومان حقوق دولتی از معدن‌داران اخذ شد که این رقم در مدت مشابه سال قبل حدود 9 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه