بازار لوازم یدکی خودرو در دست مافیا| قطعه سازان تحت فرمان دلال لوازم یدکی
عضو کمیسیون صنایع مجلس به بازار خبر داد

بازار لوازم یدکی خودرو در دست مافیا| قطعه سازان تحت فرمان دلال لوازم یدکی

سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تاجرها مافیایی را در عرضه تولید لوازم یدکی خودرو تشکیل داده اند و هر کجا که تولیدکننده داخلی به آنها تمکین نکند، واردات انجام می دهند.

به گزارش مازنداصناف، لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه همواره تولیدکنندگان واقعی در بخش تولید لوازم یدکی خودرو خسارت می بینند بیان کرد: از این رو به موقع پول تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو داده نمی شود.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر تولیدکنندگان خوبی در رابطه با لوازم یدکی خودرو داریم اما در جمع این تولیدکنندگان تعدادی تاجر هستند و تولیدکننده نیستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع این تاجر ها مافیایی را در عرضه تولید لوازم یدکی خودرو تشکیل داده اند و هر کجا که تولیدکننده داخلی به آنها تمکین نکند، واردات انجام می دهند یعنی به جای اینکه بروند و مشکلات این بخش را برطرف کنند، اقدام به واردات می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تولیدکننده ما در حال حاضر گرفتار دلال لوازم یدکی شده اند واگرنه تولیدکنندگان ما در بخش لوازم یدکی انسان های کم نظیری هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تولیدکنندگان لوازم یدکی ما به خوبی می توانند محصولات خود را آنهم با کیفیت مطلوب به دنیا عرضه کنند، البته اگر ما دیدیم این محصولات کیفیت پایینی دارند باید برویم و ببینیم که نوع مدیریت و نوع برخورد با اینها و نوع مافیای موجود در بازار به چه شکل است.

وی ادامه داد: باید مشخص شود نوع وارداتی که برای تنبیه تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو انجام می دهند به چه شکل است. لذا متاسفانه یک جور تضعیف شرایط برای این بخش اتفاق می افتد.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه در بخش هایی تولیدکنندگان لوازم یدکی ما مجبور می شوند تا با چیزی که مافیا این بازار می خواهد، کنار بیایند و گاهی اوقات هم این مسئله باعث افت کیفیت در این محصولات می شود.


ارسال دیدگاه