نبود محدودیت در توزیع مرغ| دلالان بازار را به هم زدند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

نبود محدودیت در توزیع مرغ| دلالان بازار را به هم زدند

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت مرغ منجمد نداریم و به قیمت ۴۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

به گزارش مازنداصناف، حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که مازندران رتبه برتر تولید مرغ کشور را دارد و سال گذشته ۲۸۵ هزارتن گوشت مرغ در مازندران تولید شد، افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۷۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شد که مدت مشابه سال قبل ۷۲.۶ میلیون قطعه بود.

وی افزود: مازندران ۱۱ درصد گوشت مرغ و ۳۸ درصد جوجه یک روزه کشور را تولید می‌کند، همچنین مازندران در تولید مرغ و جوجه ریزی از میانگین کشوری جلوتر است و تاکنون ۱۲ هزارتن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت مرغ در مازندران مصرف می‌شود و حدود ۱۵۰ تن به تهران ارسال می‌شود. و هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت منجمد در استان نداریم و به قیمت ۴۸ هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

عنایتی با اظهار این که هیچ کسری در تولید مرغ نداریم و جوجه ریزی مناسبی داریم و مازاد جوجه ریزی هم داریم، بی نظمی در بازار و افزایش قیمت مرغ را به دلیل فعالیت دلالان و واسطه ها دانست و گفت: قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و توزیع بالاتر از این قیمت تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: اجازه نخواهیم داد چند نفر دلال و واسطه بخواهند بازار و تولید مرغ استان و کشور را بهم بزنند و به گونه‌ای با متخلفان برخورد خواهد شد که زمینه تلاطم بازار از بین برود.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی در توزیع مرغ منجمد نداریم و به هر میزان قابل توزیع است.

انتهای پیام//

 
 

ارسال دیدگاه