پلمب 39 واحد صنفی متخلف در طرح عملیاتی ظفر
جانشين فرمانده انتظامي مازندران اعلام کرد:

پلمب 39 واحد صنفی متخلف در طرح عملیاتی ظفر

<p><span style="font-size: larger;">جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به پلمب 39 واحد صنفی متخلف، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق 12 هزار و 500 کیلو چوب جنگلی کشف شد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 110 تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان های ساري ، گلوگاه ، نوشهر ، سيمرغ و تنکابن به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 13 قاچاقچي و 24 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در مجموع 9 کیلو و 520 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 75 سارق 5 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 735 میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف 15 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 105 خودرو و 32 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری 107 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق 12 هزار و 500 کیلو چوب جنگلی و سایر کالاهای قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر 165 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به پلمب 39 واحد صنفی متخلف و همچنین دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش در این عملیات گفت: از این افراد 13 قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

وی از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه