پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ملی اصناف

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ملی اصناف

<p><span style="font-size: larger;">سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت یکم تیرماه، روز ملی اصناف با صدور پیامی؛ این روز را به عموم بازاریان و خانواده بزرگ اصناف استان تبریک گفت. &lrm; </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت یکم تیرماه، روز ملی اصناف با صدور پیامی؛ این روز را به عموم بازاریان و خانواده بزرگ اصناف استان تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:   

            بسم الله الرحمن الرحیم

روز اول تیرماه به روز ملی اصناف نامگذاری شده است. چنین نامگذاری تقویمی، نشانگر جایگاه مهم و نقش بارزی است که این مجموعه متعهد در رویدادها و تحولات ایران اسلامی بویژه روند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشته و همچنان به عنوان یک قشر موثر در تحولات اقتصادی کشور نقش تعیین کننده خود را ایفا می کند.

اهمیت اصناف در معادلات اقتصادی کشور تا بحدی است که اجرای صحیح سیاست های اقتصادی دولت بدون همراهی این قشر عزیز سخت و دشوار خواهد بود.

تحقق برنامه های اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و برنامه ها و راهبردهایی است تا کشور را در این شرایط سخت از تنگاها و مضایق اقتصادی و تحریم های ظالمانه عبور دهد.

این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اینجانب اول تیر ماه، روز ملی اصناف را به عموم بازاریان و خانواده بزرگ اصناف ایران و بویژه اصناف استان مازندران صمیمانه تبریک می گویم و برای این عزیزان توفیق و سربلندی روزافزون مسالت دارم. 

سیدمحمود حسینی پور

 


ارسال دیدگاه