۸۷ هزار مازندرانی متقاضی مسکن ملی هستند
مديرکل راه وشهرسازي مازندران:

۸۷ هزار مازندرانی متقاضی مسکن ملی هستند

<p><span style="font-size: larger;">نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۷۵ درصد اراضی مورد نیاز مسکن ملی تهیه شده است، از ثبت ۸۷ هزار نفر در این طرح خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در حال حاضر ۸۷ هزار نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند، افزود: پایش روزانه ثبت نام کنندگان انجام می شود و از واجدان شرایط درخواست می شود نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند.

وی با اشاره به ثبت نام افراد مجرد در طرح مسکن ملی عنوان کرد: این افراد هنگام تحویل مسکن باید مدارک تاهل و ازدواج را ارائه دهند.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۷۵ درصد اراضی مورد نیاز ساخت مسکن جهش ملی شناسایی و آماده شده است، افزود: در حال تهیه پروانه ساختمانی هستیم و برای ساخت از افراد توانمند و واجد شرایط دعوت به سرمایه گذاری و همکاری خواهیم کرد.

نظری با اظهار اینکه ساخت پروژه های مسکن ملی در قالب مناقصه به متقاضیان ارائه می شود، گفت: افرادی که تاکنون از تسهیلات دولتی و امکانات برای ساخت مسکن استفاده نکرده باشند و دارای شرایط لازم باشند می توانند در طرح مسکن ملی شرکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تامین آورده ۴۰ میلیون تومانی را برای ساخت مسکن ملی لازم دانست و گفت: افراد ظرف دو هفته برای تامین این آورده فرصت دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه