286 واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی شب یلدا شناسایی شد/گران‌فروشی باز هم در صدر تخلفات بازار
معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت مازندران خبر داد

286 واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی شب یلدا شناسایی شد/گران‌فروشی باز هم در صدر تخلفات بازار

<p><span style="font-size: larger;">معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در طرح نظارتی <strong class="sis-keyword">شب یلدا</strong> در مازندران، 286 واحد صنفی متخلف شناسایی و برخود قانونی با آن صورت گرفت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سید مسیب موسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در طرح نظارتی شب یلدا که برای آرامش بازار در این ایام در خصوص کالاهای پرمصرف این ایام برگزار شد، 286 واحد صنفی متخلف در سراسر استان مازندران شناسایی شدند.

 

وی با اعلام این خبر، افزود: در این طرح که هفته گذشته در سراسر استان مازندران اجراشد، از 3 هزار و 100 واحد صنفی عرضه کننده اقلام پر مصرف در شب یلدا در سراسر استان مورد بازرسی قرار گرفت.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران، خاطرنشان کرد: در پی بازرسی‌های انجام شده، تعداد 286 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که با متخلفان، برخود قانونی صورت گرفت.

 

موسوی تصریح کرد: در میان تخلفات کشف شده، 103 واحد مبادرت به گران‌فروشی کرده بودند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را در سامانه www.124.ir یا با تلفن 124 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه