۵۱ نانوایی در آمل و سیمرغ جریمه شدند
رئيس آرد و نان غله مازندران:

۵۱ نانوایی در آمل و سیمرغ جریمه شدند

<p><span style="font-size: larger;"> رئیس آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ۵۱ نانوایی در آمل و سیمرغ به دلیل کسری وزن چانه نان جریمه شدند. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی رمضانی اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی استان تیم‌های بازرسی استانی متشکل از اداره کل غله، صمت و دانشگاه علوم پزشکی از ۱۳۹ واحد خبازی در شهرستان‌های آمل و سیمرغ با رویکرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، رعایت ساعت کار، تعطیلات خودسرانه، وضعیت وزن چانه و… بازدید به عمل آوردند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۱۰ اکیپ بازرسی در شهرستان آمل از ۱۰۵ واحد و چهار تیم در شهرستان سیمرغ از ۳۴ نانوایی بازدید کردند.

وی با ابراز تأسف از اینکه علیرغم تذکرهای متعدد از سوی اداره کل غله و شبکه بهداشت همچنان شاهد بیتوته کارگران در برخی واحدهای صنفی هستیم اعلام کرد: با نانوایی که کارگران در آن بیتوته کنند برخورد قاطع می‌شود.

رمضانی مقدم افزود: در شش واحد نانوایی در شهرستان آمل کارگران در آن بیتوته داشتند که مطابق قانون جریمه خواهند شد.

وی در ادامه به تخلفات دیگر نانوایی‌ها در این دو شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴۳ واحد در شهرستان آمل و ۸ واحد در شهرستان سیمرغ به علت کسری وزن چانه جریمه شدند.

رئیس آرد و نان اداره کل غله مازندران افزود: همچنین در شهرستان آمل پنج واحد به علت تعطیلی خودسرانه، یک واحد پلمپ و ۲۲ واحد اخطار به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ۱۹ واحد عدم رعایت بهداشت محیط و ۵۸ واحد نیز به علت عدم حضور متصدی در نانوایی جریمه شدند.

رمضانی مقدم با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از نانوایی‌های شهرستان سیمرغ بیان داشت: در این شهرستان نیز ۹ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هفت مورد به علت عدم عدم رعایت بهداشت محیط و ۱۷ واحد به دلیل عدم حضور متصدی در نانوایی اخطار و جریمه دریافت کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه