طلا در سودای گرانی دوباره!/سکه به مرز 12 میلیون تومان رسید
عضو هيئت مديره اتحاديه طلا و جواهر مرکز مازندران:

طلا در سودای گرانی دوباره!/سکه به مرز 12 میلیون تومان رسید

<p><span style="font-size: larger;">عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از روند صعوی قیمت&zwnj;ها در بازار طلا خبر داد و گفت: قیمت سکه امامی در بازار اروز به 11 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از روند صعوی قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: از سه روز گذشته تاکنون، قیمت‌ها در حال طی یک روند رو به بالا است که عمدتا به اخبار ضد و نقیض در ماجرای برجام بر می‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر، هر مثقال طلا در بازار به 5 میلیون و 15 هزار تومان و هر گرم نیز به یک میلیون و 158 هزار و 300 تومان رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: سکه امامی امروز، 11 میلیون و 900 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 120 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 670 هزار تومان و تمام سکه طرح قدیم نیز 11 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورد.

نصیری ادامه داد: نوسانات قیمت بازار طلا در ایران ربطی به نوسانات جهانی ندارد و در حالیکه قیمت اونس جهانی رو به پایین است اما یک خبر یا حتی شایعه باعث افزایش یا کاهش قیمت در بازار داخل می‌شود.

نصیری بیان کرد: در حال حاضر حباب سکه در بازار به بیش از 500 هزار تومان رسیده است.

وی متذکر شد: بنظر می‌رسد این روند رو به بالا هر چند با شیب کم تا زمانی که خبر خوشی از مذاکرات نرسد، همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه