پلمپ 20 واحد صنفی متخلف در نکا
د اجراي طرح نظارت بر صنوف انجام گرفت؛

پلمپ 20 واحد صنفی متخلف در نکا

<p><span style="font-size: larger;">فرمانده انتظامي شهرستان &quot;نکا&quot;، از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 20 واحد صنفي متخلف دراین شهرستان خبر داد. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ قاسم عزیزی، فرمانده انتظامي شهرستان "نکا"،از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب 20 واحد صنفي متخلف دراین شهرستان خبر داد.

وی افزود: در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.


فرمانده انتظامي شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.


 عزیزی تصریح کرد: در این طرح 20 واحد صنفي متخلف و غيرضروري به دليل عدم رعايت مصوبات ستاد پيشگيري از بيماري کرونا پلمب و به 35 واحد صنفي نيز تذکر داده شد.


وی با بيان اين اينكه كه پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه