قیمت 15 هزار تومانی هر کیلو نارنگی زودرس در بازار مازندران/موز گران شد
رئيس ميدان مرکزي ميوه و تره‌بار ساري:

قیمت 15 هزار تومانی هر کیلو نارنگی زودرس در بازار مازندران/موز گران شد

<p><span style="font-size: larger;">رئیس میدان مرکزی میوه و تره&zwnj;بار ساری از باز شدن پای نارنگی زودرس (ژاپنی) به میادین مرکزی میوه و تره&zwnj;بار مازندران خبر داد و گفت: حداکثر قیمت هر کیلو نارنگی تک رج درجه یک در میادین میوه مازندران 10 هزار تومان و در خرده&zwnj;فروشی&zwnj;ها 15 هزار تومان است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از باز شدن پای نارنگی زودرس (ژاپنی) به میادین مرکزی میوه و تره‌بار مازندران خبر داد.

وی افزود: حداکثر قیمت هر کیلو نارنگی تک رج درجه یک در میادین میوه مازندران 10 هزار تومان و در خرده‌فروشی‌ها 15 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: فعلا نارنگی با توجه به نرسیدن فصل برداشت، آن‌چنان در میادین وجود ندارد و ممکن است در برخی از میادین، وجود نداشته باشد.

فخرآوران در ادامه با اشاره به اینکه کمبودی در میادین میوه در خصوص تامین نیاز بازار استان وجود ندارد؛ گفت: در حال حاضر قیمت هویج نیز متعادل‌تر شده است و هر کیلو هویج در میادین 11 تا 12 هزار تومان و در خرده فروشی‌ها به زیر 20 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به ثبات قیمتی انواع میوه در میادین میوه، اعلام کرد: تنها نوسان قیمت این روزهای بازار به موز بر می‌گردد که به دلیل مشکلات وارداتی روزهای اخیر بر می‌گردد.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، اضافه کرد: طی این روزها، ثبت سفارشات خرید موز انجام نمی‌شود و موز در پشت گمرکات مانده است و این امر موجب افزایش 3 هزار تومانی هر کیلو موز در میادین میوه شده است.

فخرآوران متذکر شد: قیمت امروز هر کیلو موز در میادین مرکزی مازندران حداکثر 25 هزار تومان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه