طلا کمی ارزان شد/ تداوم بی اعتمادی مشتریان به بازار
عضو هيئت مديره اتحاديه طلا مرکز مازندران عنوان کرد

طلا کمی ارزان شد/ تداوم بی اعتمادی مشتریان به بازار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: علیرغم اینکه شاهد تنش قیمتی در بازار نبودیم و حتی طی روز جاری قیمت&zwnj;ها روند نزولی هم داشته است اما همچنان تقاضا برای خرید بسیار پایین است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در هفته اخیر، بازار طلا و سکه یک جو آرام و عادی را تقریبا طی کرد؛ یعنی شاهد نوسان قیمت ان چنانی در هیچ یک از اقلام بازار طلا و سکه و حتی دلار نداشتیم.

وی افزود: اما از امروز به یکباره، قیمت‌ها یک روند نزولی پیدا کرد که دلیل خاصی هم برای آن نمی‌توان عنوان کرد که شاید به تعطیلی بازار تهران و برخی اتفاقات در مذاکرات برگردد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به 4 میلیون و 560 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و 60 هزار تومان محاسبه شد.

وی بیان کرد: قیمت سکه طرح قدیم حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز 5 میلیون و 670 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون و 600 قیمت خورد.

نصیری گفت: بازار طلا و سکه هرچند یک تکان کوچکی خورده است اما همچنان راکد است؛ چرا که از اعتماد مردم به سرمایه گذاری در بازار طلا کاسته شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه