افزایش نرخ نان در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار

افزایش نرخ نان در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار

<p><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مصوبه افزایش قیمت نان باید ازسوی تنظیم بازار کشور ابلاغ شود. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره زمزمه‌های مبنی بر افزایش قیمت نان، اظهار کرد: مصوبه افزایش قیمت نان باید از سوی تنظیم بازار کشور ابلاغ شود.

وی گفت: بعد از ابلاغ مصوبه افزایش قیمت نان این موضوع در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، البته این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه درخواست نانوایان مبنی بر افزایش قیمت نان درست و به حق است، اضافه کرد: هزینه‌ها بالا رفته و همین موضوع دلیل چنین درخواستی است.

این مسؤول در بخش دیگیر از سخنان خود در ارتباط با شرایط کرونایی شهرهای مازندران، اظهار کرد: وضعیت شهرستان آمل قرمز شده که بحث اعمال پروتکل‌ها باتوجه به شرایط رنگ‌بندی خواهد بود.

قوانلو با اعلام اینکه در شهرهای قرمز تنها گروه یک اجازه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم این است به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند چراکه با تغییر رنگ‌بندی کرونایی بیشترین صدمه به اصناف و بازاریان وارد می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه