پیام مجمع نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران بمناسبت «اول تیر ماه روز ملی اصناف»

پیام مجمع نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران بمناسبت «اول تیر ماه روز ملی اصناف»

<p><span style="font-size: larger;">مجمع نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران طی پیامی روز ملی اصناف را به کلیه اصناف و بازاریان شریف استان مازندران تبریک گفت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ یکم تیرماه روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت جایگاه ویژه این قشر بزرگ و تاثیر گذار از جامعه است.
بدون تردید اصناف و بازاریان شریف به عنوان بخش عظیم مردمی با برخورداری از روحیه انقلابی و ولایتمداری ، نقش موثر خود را در برهه های مختلف تاریخ میهن بزرگ ایران اسلامی به اثبات رسانده  که اصناف مازندران پیشگام در همه عرصه ها و سرآمد در کشور بوده اند ..
اینک و با عنایت به همه فداکاری های صورت گرفته از سوی اصناف و بازار در عرصه های مختلف انقلاب ، جنگ تحمیلی ، بازسازی کشور، خوادث غیر مترقبه و مبارزه با بیماری منحوس کرونا ، بر مسئولان و مدیران کشور و استان واجب است که قدردان این قشر دلسوز بوده و در عمل در راستای رفع مشکلات پیش روی بازار و اصناف گام های عملی بردارند .
در همین جا ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب ، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که امیدهای زیادی به بازشدن گره های کور کشور خصوصا در بخش اصناف با دستان توانمند ایشان داریم ، آمادگی جامعه بزرگ اصناف مازندران را برای تداوم همکاری ها با دولت سیزدهم برای آبادانی ایران عزیز ، اعلام می نماییم .
مجمع نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران ، با تبریک روز ملی اصناف به کلیه اصناف و بازاریان شریف استان مازندران،  توفیق روز افزون این عزیزان در پیشرفت اقتصادی، کارو تلاش مستمر را از خداوند منان مسئلت می نماید ..

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه