چند نرخی شدن قیمت شکر در بازار مازندران

چند نرخی شدن قیمت شکر در بازار مازندران

<p><span style="font-size: larger;">معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حالی از کنترل بازار خبر می&zwnj;دهد که بنا به گفته خودش شاهد چند نرخی شدن قیمت شکر در بازار هستیم. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ شکر جز اقلام اساسی است که در ماه مبارک رمضان در سبد غذایی مردم قرار دارد که در این راستا تمهیداتی در ارتباط با بازار شکر اندیشیده می‌شود تا شاهد مشکلی در عرضه این محصول در بازار نباشیم.

اما این روزها با توجه به اهمیت وجود شکر در سبد خانوار، اگر از مشکلات کمبود شکر در بازار بگذریم، شاهد چند نرخی شدن قیمت شکر با اختلاف قیمت حدود ۶ هزار تومانی شکر دولتی با بازار آزاد هستیم.

 شکرهای بسته‌بندی در بازار با قیمت دولتی است البته  شنیده شده برخی با خریداری شکرهای دولتی نسبت به فروش این اقلام به‌صورت فله اقدام می‌کنند که در این زمینه باید تدبیر شود.

ابراهیم یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به مصرف شکر در ماه مبارک رمضان در این زمینه برای مصرف خانوار شکرهای بسته‌بندی با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومانی در نظر گرفته شده است تا شاهد بروز مشکلی برای مصرف خانوار در این ماه مبارک نباشیم.

وی گفت: البته این شکرهای بسته‌بندی با برچسب تنظیم بازار در بازار و فروشگاه‌ها در دسترس همه افراد قرار دارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان افزود: در کنار این شکرها برای اصناف و سایر مصارف شکر فله با قیمت ۱۱ تا ۱۵ هزار تومان در بازار موجود است.

این مسؤول با تاکید بر تداوم نظارت‌ها در بازار شکر مازندران، خاطرنشان کرد: نظارت‌های جدی در این زمینه در دستور کار قرار دارد./فارس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه