تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار در میادین میوه مازندران/ بازار آرام و میوه فراوان
رئيس ميدان مرکزي ميوه و تره‌بار ساري اعلام کرد

تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار در میادین میوه مازندران/ بازار آرام و میوه فراوان

<p><span style="font-size: larger;">رئیس میدان مرکزی میوه و تره&zwnj;بار ساری با بیان اینکه در حال حاضر، هیچ کمبود و یا تنش قیمتی در بازار وجود ندارد؛ از تازه&zwnj;ترین قیمت انواع میوه و تره&zwnj;بار در میادین استان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار مازندران، اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار تقریبا تعادل و میوه هم به وفور وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر، هیچ کمبود و یا تنش قیمتی در بازار وجود ندارد و تقریبا بازار آرامی را شاهد هستیم.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، خاطرنشان کرد: در بازار امروز قیمت هر کیلو گوجه در میادین میوه استان بین 6 تا 7 هزار تومان، خیار محلی 8 تا 9 هزار تومان و خیار درختی 3 تا 3 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار مرکز مازندران، ادامه داد: هر کیلو توت فرنگی در بازار امروز بین 15 تا 20 هزار تومان است و قیمت آن در بازار با احتساب سود قانونی تا 35 درصدی در بازار نهایتا 30 هزار تومان است.

فخرآوران گفت: هر کیلو کیوی در میادین مرکزی میوه بین 14 تا 15 هزار تومان، ملون 5 هزار تومان و هندوانه 4 هزار تومان است.

وی بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب قرمز درجه یک دماوندی در میادین بین 8 تا 9 هزار تومان، سیب سفید 9 تا 10 هزار تومان، سیب سفید مراغه 6 هزار تومان و سیب قرمز مراغه 5 هزار تومان است.


رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، اعلام کرد: قیمت هر کیلو گوجه سبز شهریار در میادین میوه استان 50 هزار تومان و گوجه سبز محلی 20 هزار تومان است.


رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار مرکز مازندران، اذعان کرد: قیمت موز نیز در بازار در حال طی یک روند کاهشی است و قیمت امروز آن در میادین میوه استان نهایتا 25 هزار تومان است.

فخرآوران در خصوص قیمت نوبرانه‌های تازه وارد نظیر گیلاس و زردآلو پاسخ داد: این میوه‌ها هنوز به میادین میوه نیامده و فرش آن در برخی از میوه‌فروشی‌ها به دلیل خرید مستقیم از بازار تهران است که این واحدها خیلی اندک شمارند.

به گفته وی، زردآلو و گیلاس تا یک هفته دیگر پا به بازار مازندران می‌گذارند.


رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار مرکز مازندران،
در پایان درگذشت خواهر فرماندار ساری را از طرف کسبه بازار و فعالان میدان میوه و تره‌بار ساری به ایشان تسلیت و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان آروزی طول عمر و صبر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه