۲۷۷ واحد صنفی در مازندران تعطیل شدند
رئيس سازمان صمت مازندران:

۲۷۷ واحد صنفی در مازندران تعطیل شدند

<p><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صمت مازندران گفت: از ابتدای هفته گذشته تا دیروز ۲۷۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان تعطیل شدند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه تعداد ۲۷۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شدند، گفت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از ۶ هزار واحد صنفی تذکر داده شده است از تشکیل ۴۳۲ پرونده تخلف در طی این بازه زمانی خبر داد.

وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از هزار و ۱۴۳ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی داشتند.

قوانلو با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی کلیه مشاغل به جز گروه یک در شهرهای با رنگ بندی قرمز اعلام داشت: اکثر متصدیان واحدهای صنفی در طی این مدت و علیرغم فشارهای اقتصادی که به آنها از ناحیه تعطیلی واحدهای کسب و کارشان به وجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا به سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.


ارسال دیدگاه