کسری مرغ و گوشت در مازندران نداریم
معاون سازمان صمت مازندران:

کسری مرغ و گوشت در مازندران نداریم

<p><span style="font-size: larger;">معاون بازرگانی سازمان صمت مازندران با اشاره به توزیع اقلام ضروری در استان گفت: کسری گوشت و مرغ در استان نداریم.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ ابراهیم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع دو هزار تن کالای ضروری به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز در استان اظهار داشت: حدود هزار تن شکر برای مصرف خانوار و قنادی ها در استان توزیع می شود.

وی قیمت شکر را به ازای هر کیلوگرم ۸۷ هزار ریال ذکر کرد و گفت: همچنین روزانه ۳۰۰ تن مرغ نیز در استان برای تنظیم بازار توزیع می شود.

معاون سازمان صمت مازندران با بیان اینکه کسری گوشت قرمز و مرغ در استان نداریم، گفت: ۱۰۵ تن گوشت قرمز نیز از محل ذخیره استراتژیک برای توزیع و مصرف در استان تامین شده است.

یعقوبی قیمت گوشت قرمز را بین ۷۷ تا ۸۵ هزار تومان متغییر دانست و گفت: همچنین ۹۵۰ تن روغن نیز برای توزیع در استان تخصیص داده شده است.

وی با تاکید براینکه نظارت بر بازار و اصناف توسط بازرسان تشدید می شود، شمار بازرسان را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این بازرسان به همراه دیگر دستگاه ها بر کالاهای پرتقاضا نظارت خواهند کرد و متخلفان به دستگاه های مرتبط معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه