کاهش قیمت موز در بازار/ هر کیلو کاهو در میادین 3 هزار تومان/فروش خیار محلی 30 هزار تومانی تخلف است
رئيس ميدان مرکزي ميوه و تره‌بار مرکز مازندران اعلام کرد

کاهش قیمت موز در بازار/ هر کیلو کاهو در میادین 3 هزار تومان/فروش خیار محلی 30 هزار تومانی تخلف است

<p><span style="font-size: larger;">رئیس میدان مرکزی میوه و تره&zwnj;بار مرکز مازندران از کاهش قیمت موز و تداوم ثبات قیمت&zwnj;ها در بازار خبر داد و گفت: مشکلی در تامین میوه روزهای پایانی تعطیلات نوروزی نداریم و میوه به وفور در میادین وجود دارد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ثبات قیمت انواع میوه و تره‌بار در دومین روز از  نخستین هفته کاری سال جدید در مازندران خبر داد.

وی افزود: با احتساب سود قانونی تا 30 درصدی خرده‌فروشان، قیمت برای مصرف کننده مناسب است و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد تداوم ثبات قیمت در بازار باشیم.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اشاره به کاهش قیمت موز در بازار، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو موز در میادین میوه و تره‌بار به 28 هزار تومان رسیده است.

فخرآوران ادامه داد: میوه به وفور در میادین وجود دارد و هیچ مشکلی در تامین میوه حتی برای روز 13 فروردین وجود ندارد.

وی بیان کرد: هر کیلو خیار درختی طی روز جاری در میادین میوه و تره بار 8 هزار تومان، خیار محلی 12 هزار تومان، گوجه 4 هزار و 500 تا 5 هزار تومان، سیب زمینی 4 هزار و 500 تومان و پیاز 3 هزار و 500 تومان است.


رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی فروش خیار محلی با قیمت 20 تا 35 هزار تومانی در بازارهای مازندران؛ گفت: باید دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت با متخلفان برخورد کنند.

فخرآوران اعلام کرد: هر کیلو سیب درجه یک سفید در میادین میوه 10 هزار تومان، سیب قرمز 9 هزار تومان و کیوی 14 هزار تومان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت قیمتی کاهو که طی روزهای آینده با افزایش تقاضا روبرو خواهد بود؛ گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین کاهو در میادین میوه وجود ندارد و در حال حاضر قیمت هر کیلو کاهو در میادین میوه استان، 3 هزار تومان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه