آغاز دومین روز کاری بازار طلا با روند صعودی/ پیشروی سکه به سمت میانه کانال 11 میلیونی
عضو هيئت مديره اتحاديه طلا و جواهر مرکز مازندران:

آغاز دومین روز کاری بازار طلا با روند صعودی/ پیشروی سکه به سمت میانه کانال 11 میلیونی

<p><span style="font-size: larger;">عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از روند رو به بالای قیمت&zwnj;ها در دومین روز کاری بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: تقریبا هر مثقال طلا افزایشی بین 30 تا 40 هزار تومانی را در بازار امروز تجربه کرده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در دومین روز کاری سال جدید، اظهار کرد: در حالیکه قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر روند نزولی داشت اما به یکباره از امروز، استارت تازه خود را برای افزایش قیمت آغاز کرد.

وی افزود: قیمت‌ها نسبت به دیروز  یک مقداری رو به بالا در حرکت است و تقریبا هر مثقال طلا افزایشی بین 30 تا 40 هزار تومانی را در بازار امروز تجربه کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به 4 میلیون و 724 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و 90 هزار تومان محاسبه شد.

وی بیان کرد: قیمت سکه نیز به 11 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز 6 میلیون و 800 هزار تومان و ربع سکه 4 میلیون و 300 قیمت خورد.

به گفته نصیری، بازار معاملات فعلا راکد است و حجم معاملات به دلیل مسافرت‌ها و انتظار خریداران برای ثبات قیمت، چنگی به دل نمی‌زند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه