هیچگونه افزایش قیمت شیرینی نداشتیم/قیمت انواع شیرینی، آجیل و شکلات در بازار مازندران
رئيس اتحاديه صنف قنادان مرکز مازندران:

هیچگونه افزایش قیمت شیرینی نداشتیم/قیمت انواع شیرینی، آجیل و شکلات در بازار مازندران

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران گفت: هرچند افزایش مواد اولیه برای تولید شیرینی داشتیم، اما هیچگونه افزایش قیمت شیرینی برای بازار شب عید لحاظ نکردیم تا کام مردم از شیرینی، تلخ نشود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امسال بازار شب عید قنادی‌ها کم رونق‌تر از سال‌های گذشته است.

وی افزود: هرچند افزایش مواد اولیه برای تولید شیرینی داشتیم، اما هیچگونه افزایش قیمت شیرینی برای بازار شب عید لحاظ نکردیم تا کام مردم از شیرینی، تلخ نشود.

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: چون شیرینی از اقلامی است که صنفی است لذا کنترل قیمت آن کاملا با نظارت اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد، اما بازار پر هرج و مرج آجیل و شکلات از آنجا که در انحصار صنعتی است و نظارت‌ها در این بخش، کمی ضعیف‌تر است و لذا قیمت‌ها بی رویه است.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر، قیمت هر کیلو شیرینی تر درجه یک 50 هزار تومان، کیک یزدی درجه یک 25 هزار تومان و شیرینی خشک دانمارکی، زبان و پاپیونی درجه یک هر کیلو 45 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: قیمت هر کیلو شکلات ایرانی بین 50 الی 150 هزار تومان است و شکلات‌های خارجی خوب طبیعتا بسته به برند دارای قیمت‌های بالاتر و گوناگونی است.


رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران متذکر شد: قیمت آجیل مخلوط درجه یک در بازار مازندران 200 هزار تومان و آجیل چهار مغز درجه یک 280 هزار تومان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه