محدودیت‌های جدید از روز شنبه اعمال می‌شود/ تعطیلی بازار به جز واحدهای سطح «یک» در شهرهای قرمز
فرماندار مرکز مازندران:

محدودیت‌های جدید از روز شنبه اعمال می‌شود/ تعطیلی بازار به جز واحدهای سطح «یک» در شهرهای قرمز

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار مرکز مازندران در خصوص برخی شنیده&zwnj;ها مبنی بر تعطیلی مجدد بازار در شهرهای قرمز گفت: محدودیت&zwnj;ها قاعدتاً از روز شنبه در شهرهای قرمز اعمال می&zwnj;شود و لذا تعطیلی واحدهای سطح 3 و 4 قطعی و صددرصد است؛ اما به احتمال کمتری واحدهای سطح دو نیز مشمول تعطیلی خواهند شد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ عباسعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر آغاز محدودیت‌های جدید در شهرهای قرمز استان و از جمله تعطیلی بازار در این شهرها، اظهار کرد: محدودیت‌ها قاعدتاً از روز شنبه در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

وی افزود: به طور کلی، بررسی همه شهرها، هفتگی بازنگری می‌شود و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین علت ابتلا به کرونا در استان به دورهمی‌ها بر می‌گردد و تقریبا 41 درصد مبتلایان استان به دلیل رفت‌وآمدهای فامیلی اتفاق می‌افتد.

رضایی گفت: این در حالی است که 20 درصد به دلیل خرید و 18 درصد به دلیل مراجعه به دستگاه‌های اداری است و آنچه باید سختگیرانه‌تر گرفت پرهیز از دورهمی است نه تعطیلی بازار و اگر مردم رعایت کنند، شاهد تعطیلی بازار نخواهیم بود.

وی در خصوص احتمال تعطیلی واحدهای درجه دو، سه و چهار به خبرنگار ما پاسخ داد: تعطیلی واحدهای صنفی سطح 3 و 4 قطعی و صددرصد است؛ اما به احتمال کمتری واحدهای سطح دو نیز تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه