قیمت شیرینی شب یلدا تغییری نمی‌کند/قرار گرفتن رسته آجیل و خشکبار در گروه یک شغلی/مشکلی در تامین مواد اولیه نداریم

قیمت شیرینی شب یلدا تغییری نمی‌کند/قرار گرفتن رسته آجیل و خشکبار در گروه یک شغلی/مشکلی در تامین مواد اولیه نداریم

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز مازندران با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای شیرینی شب یلدا نداریم؛ گفت: در حال حاضر، هیچگونه کمبودی در تامین مواد اولیه برای پخت شیرینی نداریم.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سید ابراهم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قیمت‌ انواع شیرینی برای شب یلدا، هیچگونه تغییری ندارد.

وی افزود: جا دارد اینجا از زحمات مسئولان استانی به ویژه ریاست و معاونان سازمان صمت و غله به‌دلیل تامین مواد اولیه مورد نیاز قنادان استان چه در بحث آرد و چه در بحث روغن و شکر، تشکر ویژه داشته باشم و عنوان کنم که ما در حال حاضر، هیچگونه کمبودی در تامین مواد اولیه برای پخت شیرینی نداریم.

رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر، آرد درجه یک در اختیار قنادان قرار داده شده است و هم در قیمت و هم در کیفیت مشکلی در تامین این کالا نداریم.

نائب رئیس اتاق اصناف ساری ادامه داد: در بحث روغن و شکر نیز که طی ماه‌های گذشته با کمبود و چالش مواجه بودیم، خوشبختانه با توزیع حواله‌های کافی، بازار از روغن و شکر اشباع شده است و هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه به ویژه روغن و شکر نیز نداریم.

 



حسینی تصریح کرد: قیمت هر کیلو شیرینی تر درجه یک حداکثر 50 هزار تومان، شیرینی خشک درجه یک حداکثر 50 هزار تومان، کیک یزدی درجه یک حداکثر 25 هزار تومان است.

وی ادامه داد: قیمت شکلات و آجیل هم در بازار مطلوب است و هر کیلو شکلات مناسب برای شب یلدا حداکثر کیلویی 50 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت شیرینی برای شب یلدا همان قیمت مصوب ابتدایی سال است؛ تاکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که حتماً از قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌هایی که پروانه فعالیت دارند خریدهای خود را انجام دهند.

حسینی متذکر شد: در پی درخواست اتحادیه‌های صنفی و رایزنی‌های صورت گرفته، رسته صنفی آجیل و خشکبار به بند هفت گروه‌ شغلی یک، (مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته) اضافه شد.

وی یادآور شد: آجیل و خشکبار، قنادی‌ها، کافه قنادی‌ها و شیرنی‌فروشی‌ها شامل گروه یک شغلی شده‌اند و در تمام شهرهای استان مجاز به فعالیت هستند و هیچ مشکلی ندارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه