نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در مازندران تشدید می‌شود
مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران:

نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در مازندران تشدید می‌شود

<p><span style="font-size: larger;"><span style="font-family: Titr;"><span style="font-family: Titr;">مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در استان خبر داد و گفت:&nbsp;</span></span></span><span style="font-size: larger;"><span style="font-family: Titr;"> نظارت بر داشتن فاکتور خرید و فروش و رعایت سود قانونی در واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی </span><span style="font-family: Titr;">و تره&zwnj; بار انجام می&zwnj;شود. </span></span><span style="font-size: larger;"><span style="font-family: Titr;"><span style="font-family: Titr;"><br /> </span></span></span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ یداله ملکی با اشاره به آغاز هفته پایانی فصل پاییز و در آستانه فرارسیدن شب یلدا گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا پایان ماه نیز ادامه دارد. 

وی افزود: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش قیمت، تهیه اقلام مورد نیاز شب یلدا از جمله آجیل، خشکبار، میوه و شیرینی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و برخورد با متخلفان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران خاطرنشان کرد: در این طرح بازرسان و ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و رؤسای شعب تعزیرات حکومتی مشارکت دارند.

ملکی ادامه داد: نظارت بر داشتن فاکتور خرید و فروش و رعایت سود قانونی در واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی و تره‌ بار انجام می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد های صنفی مراتب را به سامانه 135 و ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان های تابعه و یا با سامانه 124 اطلاع رسانی کنند تا با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه