کشف 4700 نخ سیگار قاچاق در غرب مازندران

کشف 4700 نخ سیگار قاچاق در غرب مازندران

<p><span style="font-size: larger;">فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از كشف 4 هزار و 700 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه به بیش از 19 میلیون ریال می&zwnj;رسد. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ قاسم محمدی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از كشف 4 هزار و 700 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک قاچاقچی محصولات دخانی در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، خاطرنشان کرد: در این راستا، ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی 4 هزار و 700 نخ انواع سيگار و 57 کارتن تنباکو فاقد مدارک گمرکی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود كشف کردند.

وی ارزش سیگار قاچاق کشف شده را بالغ بر 19 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهم نیز برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامي نوشهر در پايان با اشاره به اثرات سوء قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، از استمرار اجرای طرح مبازه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولدات داخلی و اشتغال جوانان خبر داد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه