کشف عرضه خارج از شبکه 4000 حلقه لاستیک در مازندران
رئيس سازمان صمت مازندران خبر داد

کشف عرضه خارج از شبکه 4000 حلقه لاستیک در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صمت مازندران از شناسایی یک لاستیک فروشی که مبادرت به عرضه خارج از شبکه چهار هزار و 142 حلقه لاستیک کرده بود، خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از شناسایی یک لاستیک فروشی که مبادرت به عرضه خارج از شبکه چهار هزار و 142 حلقه لاستیک کرده بود، خبر داد.

وی افزود: برای این واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش 14 میلیارد و 800 میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این واحد برای رسیدگی و صدور رأی به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو در ادامه با تذکر به برخی از واحدهای صنفی که در این برهه زمانی، قصد احتکار و عرضه خارج از شبکه کالاهای خود را دارند؛ تصریح کرد: بازرسان این سازمان با تمام جدیت و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم تحریم‌های ظالمانه آمریکا به جای اینکه کمک کار مردم باشند، قصد سوء استفاده از فضای موجود را دارند و به مردم فشار می‌آورند.

رئیس سازمان صمت مازندران با تقدیر از جامعه اصناف به خاطر همراهی و همدلی نسبت به تصمیمات ستاد ملی کرونا از عموم شهروندان سراسر مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار، عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت، فروش اجباری کالا و خدمات و غیره، مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه