فعالیت 160 هزار واحد صنفی در مازندران/تقریبا نیمی از واحدهای صنفی تعطیل هستند
رئيس سازمان صمت مازندران خبر داد

فعالیت 160 هزار واحد صنفی در مازندران/تقریبا نیمی از واحدهای صنفی تعطیل هستند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از فعالیت حدود 160 هزار واحد صنفی در استان مازندران خبر داد و گفت: با اجرای طرح محدودیت فعالیت تقریبا نیمی از واحدهای کسبی استان تعطیل و نیمی دیگر فعال هستند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص تعداد واحدهای صنفی فعال در استان اظهار کرد: نزدیک به 160 هزار واحد صنفی در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از این تعداد، نزدیک به 20 هزار واحد صنفی فاقد پروانه هستند که شمار زیادی از این واحدها از سوی بازرسان ما شناسایی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، خاطرنشان کرد: از این میزان بخشی شامل واحدهای صنفی می‌شوند که مهلت اعتبار پروانه‌شان به اتمام رسیده است و بخشی هم توسط اتحادیه‌های صنفی به عنوان فاقد جواز شناسایی شده‌اند.

قوانلو ادامه داد: بیش از 145 هزار واحد صنفی نیز دارای پروانه کسب هستند و مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: با آغاز محدودیت‌های ویژه طی روز جاری و با در نظر گرفتن واحدهای صنفی مشمول گروه یک، نزدیک به 50 درصد واحدهای صنفی مجاز هستند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: تقریبا 50 تا 60 درصد واحدهای صنفی در شهرهای قرمز و در شهرهای نارنجی به دلیل مجاز بودن فعالیت برای گروه 2، 50 تا 40 درصد تعطیل هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه