آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف مازندران از 20 آبان+جزئیات
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد

آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف مازندران از 20 آبان+جزئیات

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعمال محدودیت&zwnj;های جدید کرونایی ویژه اصناف در مازندران خبر داد و گفت: کلیه واحدهای صنفی سراسر استان مازندران از تاریخ 20 آبان&zwnj;ماه به مدت یک&zwnj;ماه فقط تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت بوده و بعد از این ساعت باید تعطیل کنند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف در مازندران خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: کلیه واحدهای صنفی سراسر استان مازندران از تاریخ 20 آبان‌ماه به مدت یک‌ماه فقط تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت بوده و بعد از این ساعت باید تعطیل کنند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان مازندران مقرر شد کلیه واحدهای صنفی به جز واحدهای صنفی تأمین کننده نیازهای اولیه خانوارها همانند قصابی‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تامین کننده کالای اساسی و داروخانه‌ها از روز 20 آبان فقط تا ساعت 6 عصر فعالیت داشته و بعد از این ساعت اجازه فعالیت ندارند.

قوانلو با اشاره به مصوبه ستاد مرکزی کرونا کشور، تصریح کرد: این طرح از 20 آبان لغایت 20 آذر ماه و به مدت یک ماه و با تایید ستاد مقابله با ویروس کرونا مازندران، در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از بازار و اصناف مازندران به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی متذکر شد: به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا و لزوم حفظ جان هموطنان مقرر شد که ساعات کاری اصناف محدودتر شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3 هزار و 79 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده‌اند، از کلیه شهروندان مازندرانی تقاضا کرد هر گونه عدم رعایت مسائل بهداشتی و تخلف اقتصادی را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه