«مشتری مداری» راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

«مشتری مداری» راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است

<p><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مشتری مداری را راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف&zwnj;کنندگان عنوان کرد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد محمد پور عمران در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی ودستگاههای اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ساری اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کننده یک آموزه دینی و راهبرد کلیدی و اثرگذار است و در آموزه‌های کسب‌وکار نیز راهبرد اساسی بر مشتری مداری متمرکزشده است.

وی با اشاره به انتخاب واحدهای تولیدی برتر درزمینهٔ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اظهار داشت: در حوزه تولید ۶۵ پرونده اقتصاد موردبررسی قرار گرفته و ۱۶ واحد به‌عنوان واحد برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده معرفی می‌شوند.

وی شاخص کیفیت، رضایتمندی مشتری، خدمات قبل، حین و پس از فروش و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را ازجمله شاخص‌های انتخاب واحدهای برتر اقتصادی بیان کرد و گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده به‌عنوان یک فرهنگ موردتوجه قرار گیرد.

محمد پور تأکید کرد: مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موردتوجه قرار گیرد.

مهدی گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران نیز گفت: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت خود را از سال قبل شروع کرده است و ۱۰۰ واحد تولیدی در استان فرم خودارزیابی را تکمیل و به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های نهادها و دستگاه‌های عمومی استان، ۷۳ واحد تولیدی با تیم‌های ارزیابی همکاری کردند و درمجموع در جلسه شورای عالی استان، ۱۶ واحد به‌عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان انتخاب‌شده‌اند.

 

مرجع:مهر


ارسال دیدگاه