به گزارش مازند اصناف به نقل از میانخبر، محمد دامادی در مراسم کلنگزنی تعریض و آسفالت جاده گهرباران با تاکید بر اینکه تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود، اظهار کرد: سالها همه از این جاده میگذشتند و یک نفر به فکر نبود وقتی کار شروع شد یک عده رفتند سرو صدا کردند گفتند تبلیغات انتخاباتی است دیدید که تبلیغات نیست الان هم نیست و فردا هم نخواهد بود هواپیما هم تبلیغات نیست و کسانی هم که منتظر این هستند که فضاسازی کنند، چکمه بپوشند و بیایند کمک کنند و اگر دامادی نقصی دارد دامادی را کامل کنید و جلوی پروژه را نگیرید، نروید به بنیاد مستضعفان نگویید که پروژه را بخوابانند کاری که در فاز یک این پروژه انجام دادند و دو روز پروژه ما را خواباندند و مجبور شدیم خواهش کنیم تا مجوز دادند و از بنیاد بهدلیل همکاری تشکر میکنیم.
وی تصریح کرد: این پروژه با همت سازمان بنادر به حدی رسید که آماده آغاز به کار است و باید بدون وقفه کار را انجام شود چون فصل کشاورزی نزدیک است و علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد و رانندگان هم رعایت نمیکنند و تصادف اتفاق میافتد و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که جادههایی ایمن در استان داشته باشیم.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره جاده ساری به تاکام، گفت: خادمی معاون وزیر راه قرار است از این پروژه بازدید داشته باشند تا بتوانیم برای تکمیل پروژه تصمیمات مناسب را بگیریم.
این مسئول بیان کرد: امیدواریم با توجه به محدودیتهای اعتباری که وجود دارد بتوانیم با حضور رئیس جهادکشاورزی، آب منطقهای و راه و شهرسازی مازندران و همچنین معاون عمرانی استاندار این فضا را ایجاد کنیم که در این پروژه معادنی را در اختیار پیمانکار قرار دهیم که بتوانند مصالح را در همین منطقه تامین کنند تا از بار هزینه کاسته شود.
دامادی با بیان اینکه پیشبینی من این است که تا دو سال آینده فاز دوم را حدود 60 درصد تمام کنیم و این جزو تعهدات پیمانکار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم علیرغم موانعی که در مسیر راهسازی وجود دارد پروژه ساری به تاکام که قتلگاه مردم شده است، تکمیل شود.
وی درباره پرواز همه روزه تهران به ساری، گفت: دکلهای برق برای هواپیماها مزاحمت ایجاد میکرد که وزارت نیرو در حال انتقال آن است وهمین موضوع نزدیک به 10 میلیارد تومان هزینه دارد همچنین دستگاه آیرلس 9.5 میلیارد تومان و تملک زمینهای اطراف بیش از 10 میلیارد تومان هزینه دارد که تامین اعتبار انجام شده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: آیرلس فرودگاهی وارد شد و در حال اجرا است همچنین هواپیما ATR آمد و استارت تایم آن در فرودگاه مهرآباد انجام شد و پرواز در روزهای یکشنبه، سهشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در حال انجام است.
دامادی گفت: اشکال این است که باید هماهنگی برای روزهای دیگر انجام شود چون تعهد هواپیمایی هر روز بود که این تعهد کامل انجام نشد ولی این نیست که انجام نخواهد شد، امیدواریم این پروازه روزانه به دو پرواز برسد و این ظرفیت وجود دارد و حتی انتظار داریم پروازهای خارجی نیز به عشقآباد و ترکیه انجام شود.
ارسال دیدگاه