نظارت اتحادیه میوه و تره‌بار ساری بر بازار هفتگی/ تازه‌ترین قیمت میوه و صیفی‌جات در میادین میوه ساری
اختصاصي/رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد

نظارت اتحادیه میوه و تره‌بار ساری بر بازار هفتگی/ تازه‌ترین قیمت میوه و صیفی‌جات در میادین میوه ساری

<p><span style="font-size: larger;">اتحادیه میوه و تره&zwnj;بار ساری، در قالب یک تیم مشترک با سازمان میادین میوه شهرداری، نظارت بر قیمت&zwnj;گذاری بازارهای هفتگی را عهده&zwnj;دار شد.<br /> </span></p>

امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار  مازند اصناف گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با اصغری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ساری، مقرر شد تا در قالب یک تیم مشترک، نظارت بر بازارهای هفتگی انجام شود.

وی افزود: با اجرای این امر، اتحادیه میوه و تره‌بار ساری، نظارت بر قیمت‌گذاری بازارهای هفتگی که گاهی منجر به گران‌فروشی هم می‌شد؛ را بر عهده دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ساری اظهار کرد: بر اساس این هماهنگی، زین پس با حضور میدانی در بازارهای هفتگی، ساماندهی قیمت در این بازارها از نظم و انسجام بالاتری برخوردار می‌شود.

فخراوران در ادامه در خصوص قیمت انواع صیفی‌جات در میادین میوه مرکز استان عنوان کرد: قیمت امروز کاهو یک‌هزار و 300 تومان، کلم سفید و کرفس یک‌هزار و 500 تومان، کلم قرمز و فلفل دلمه‌ای و فلفل شیرین دو هزار و 500 تومان و هویج، بادمجان و کدو یک‌هزار و 200 تومان می‌باشد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ساری در خصوص قیمت سایر میوه‌ها در میادین عرضه میوه امروز مرکز استان، اذعان کرد: قیمت گوجه ریز و شلیل محلی یک‌هزار الی یک‌هزار و 500 تومان، هندوانه 400 تومان، خربزه 800 الی هزار تومان، لیمو ترش 9 هزار تومان، خیار محلی و شابلون دو هزار تومان، انگور سیاه، هلو انجیری و شلیل دشت مغان دو الی دو هزار و 500 تومان، موز و گلابی شاه میوه 3 هزار و 500 تومان، گلابی بیروتی 5 هزار الی 7 هزار تومان، سیب زمینی همدان یک هزار تومان و پیاز سفید دو هزار تومان است.

 

پایان پیام/



ارسال دیدگاه