دریافت 3956 گزارش مردمی در هفت ماه نخست سال 94
اختصاصي/ معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت مازندران مطرح کرد:

دریافت 3956 گزارش مردمی در هفت ماه نخست سال 94

<p><span style="font-size: larger;">طی 7 ماه نخست سال جاری 3 هزار و 956 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.<br /> </span></p>

حسین اصغرزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی 7 ماه نخست سال جاری 3 هزار و 956 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.


   

 وی تصریح کرد: از این تعداد گزارش، 2 هزار و 869 مورد به صورت تلفنی،161 مورد به صورت حضوری و 926 مورد به صورت کتبی  بوده است.

 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطر نشان کرد: بیش از 95 درصد از گزارش های دریافتی رسیدگی که از این تعداد 2 هزار و 72 مورد منجر به کشف تخلف شده است.

 اصغر زاده در خصوص بیشترین تخلفات انجام گرفته به خبرنگار ما پاسخ داد: بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با 2 هزار و 517  مورد، کم فروشی و تقلب با 747 مورد، عدم درج قیمت با 471 مورد وعدم صدور فاکتور با  124 مورد اختصاص داده اند.


 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان متذکر شد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف مربوط به صنوفی نظیر: خواروبار، انواع نان، حمل و نقل مسافر، میوه و سبزی، پوشاک ، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ، تلفن و موبایل، لوازم خانگی و گوشت بوده است.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه