حسین اصغرزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی 7 ماه نخست سال جاری 3 هزار و 956 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.
وی تصریح کرد: از این تعداد گزارش، 2 هزار و 869 مورد به صورت تلفنی،161 مورد به صورت حضوری و 926 مورد به صورت کتبی بوده است.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطر نشان کرد: بیش از 95 درصد از گزارش های دریافتی رسیدگی که از این تعداد 2 هزار و 72 مورد منجر به کشف تخلف شده است.
اصغر زاده در خصوص بیشترین تخلفات انجام گرفته به خبرنگار ما پاسخ داد: بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با 2 هزار و 517 مورد، کم فروشی و تقلب با 747 مورد، عدم درج قیمت با 471 مورد وعدم صدور فاکتور با 124 مورد اختصاص داده اند.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان متذکر شد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف مربوط به صنوفی نظیر: خواروبار، انواع نان، حمل و نقل مسافر، میوه و سبزی، پوشاک ، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ، تلفن و موبایل، لوازم خانگی و گوشت بوده است.
انتهای پیام/