ایران در بدتر‌ین گروه قرار گرفت/با همدلی غول‌های بزرگ دنیا را شکست دادیم
دروازه‌بان تيم فوتبال ساحلي ايران:

ایران در بدتر‌ین گروه قرار گرفت/با همدلی غول‌های بزرگ دنیا را شکست دادیم

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>ملی&zwnj;پوش مازندرانی فوتبال ساحلی ایران گفت: قهرمانی و اهتزار پرچم ایران بهترین لحظه زندگی&zwnj;ام بود<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،سید‌پیمان ‌حسینی لرگانی دروازه‌بان ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم استقبال از وی در شهرستان نوشهر در بیان داشت: از همه مردم مازندران و همشهریان خودم در نوشهر و چالوس به دلیل برگزاری این مراسم باشکوه استقبال صمیمانه تشکر می‌کنم و خوشحال هستم که توانستم با دست پر از مسابقات بزرگ جام بین قاره‌ای به مازندران و نوشهر و چالوس برگردم.

 وی درباره بازی‌های این دوره از مسابقات جام بین قاره‌ای اظهار داشت: بازی‌های بسیار نزدیک و پایاپایی بود و به ویژه در گروه ما که میزبان در نحوه گروه‌بندی آن طور که دلش خواست چیدمان کرد تا به این طریق هم خودش بتواند راحت به فینال صعود کند و هم تیم ایران با قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ فوتبال‌ ساحلی جهان که حتی چندین دوره قهرمانی‌های جهانی را نیز در کارنامه خودشان داشتند، حذف شود.

 سنگربان تیم فوتبال ساحلی مازندران افزود: وقتی شرایط را این چنین دیدیم همه اعضای تیم بدون اینکه نگران شویم بیشتر از قبل بر فضای اتحاد و همدلی خودمان افزودیم و همه با یکدیگر هم قسم شدیم تا هر چه توان داریم در این رقابت‌ها به کار ببندیم و فکر صعود باشیم که به لطف خدا و دعای خیر مردم ایران غول‌های بزرگ دنیا را یکی پس از دیگری شکست دادیم و به نیمه نهایی صعود کردیم.

 این دروازه‌بان مازندرانی با اشاره به اینکه در نیمه نهایی به امارات برخوردیم که فکر می‌کرد ایران با قرار گرفتن در گروه سخت در همان یکی دو بازی اول از گردونه مسابقات حذف می‌شود، تصریح کرد: تیم ما با شکست امارات به فینال صعود کرد و در فینال نیز یکی از تیم‌های بزرگ جهان را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه تیم ما با وجود ناداوری‌های که همگان شاهد بودند با اقتدار کامل به قهرمانی جهان دست یافت، گفت: که جا دارد بار دیگر این قهرمانی را به ملت بزرگ ایران و مردم مازندران تبریک بگویم.

 وی تصریح کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی و به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در پایان فینال فوتبال ساحلی رقابت‌های جام بین قاره‌ای در کشور امارات بهترین لحظه زندگی‌ام بود.

 حسینی خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و کادر فنی تیم ملی، مردم نوشهر و چالوس و بخش کجور، رسانه‌ها، خانواده و همه دوستانم که همواره از من حمایت کردند و باعث تقویت روحیه و انگیزه من شدند کمال تشکر را دارم و همین روحیه بالا و انگیزه‌ها باعث می‌شود تا در جام جهانی بازی‌های بسیار خوبی را به همراه تیم ملی انجام دهم.


ارسال دیدگاه