تازه‌ترین لپ تاپ اچ پی با قابلیت تاشدگی ۳۶۰ درجه عرضه شد

تازه‌ترین لپ تاپ اچ پی با قابلیت تاشدگی ۳۶۰ درجه عرضه شد

<p><span style="font-family: Tahoma;">شرکت اچ پی لپ تاپ تازه خود به نام Spectre x۳۶۰ را روانه بازار کرده که نمایشگر آن از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار است.</span></p>

گزارش مازند اصناف: از تراز به نقل از وایرد، اچ پی می‌گوید برای طراحی این لپ تاپ به طور مستقیم با مایکروسافت همکاری کرده است. بدنه سبک و مستحکم آلومینیومی از جمله ویژگی های ظاهری این مدل است که قیمت پایه آن ۹۰۰ دلار و قیمت گران ترین مدل آن ۱۴۰۰ دلار است.



وزن این لپ تاپ ۱۳۰۰ گرم و ضخامت آن برابر با ۱۵.۹ میلیمتر بوده و از صفحه کلیدی مناسب برای تایپ کردن برخوردار است. نمایشگر quad-HD که در صورت تمایل مشتری به ۱۰۸۰p قابل تبدیل است،  پردازنده های Core i۵  یا  i۷ Broadwell، نمایشگر ۱۳.۳ اینچی لمسی، ۴ یا ۸ گیگابایت RAM و امکان افزودن کارت حافظه SSD از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت از جمله دیگر امکانات لپ تاپ یاد شده است.



شرکت سازنده مدعی است عمر باتری این لپ تاپ از ۱۰ تا ۱۲.۵ ساعت خواهد بود، حتی اگر کاربران با استفاده از آن ویدیوهای با کیفیت بالا مشاهده کنند. علت آن است که نمایشگر هوشمند این لپ تاپ تنها بخشی هایی از تصویر را که محتوای آن به سرعت تغییر می کند مرتب تغییر داده و به روز می کند و بنابراین برق کمتری مصرف می شود.



سه پورت USB ۳.۰، کارت خوان اس دی، پرت های HDMI و Mini Display و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.


ارسال دیدگاه